Arkadaşlar asgeri, askeri, askaari şeklinde kullandığınız kelimenin aslı "Asgari". Çok gizli bir sır olduğu için erişememiş olmanız normal lakin ben deep web üzerinde yaptığım araştırmalar sonucunda doğru kelimeye ulaştım. Sizin de faydalanmanız ve bu hatayı bir daha yapmamanız gerektiğini düşündüğüm için bu konuyu açma kararı aldım. Bazı gizli örgütler peşime düşse de benim için sorun değil. Yeter ki siz düzgün yazın