Ciddi anlamda yazıyorlar hocam moderatörler konuları temizledi ana sayfada en az 4 tane asgeri şeklinde, 2 tane askeri şeklinde başlık atılmış konu gördüm. Konunun içerisine girip askeri değil yada asgeri değil yazınca da atar gider yapıyorlar aceleyle açtım konuyu boş yorum yapma diye
Askerliği tecil etmeyi de tescil etmek sanıyor bunlar, ehehe. Valla gülüyoruz ediyoruz ama ülkede daha üzerine konuştuğu şeyi yazamayan böyle zırcahil herifler dolar 20 lira bile olsa da reyizin arkasındayız la hayırdır tadında konuşuyorlar. Yani aslında her şeyin başı cehaletin giderilme gerekliliğinden kaynaklanıyor.