Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asgari - askeri muhabbetini 2000'lerin başında Avrupa Yakası dizisinde Selin karakteri telaffuz etmişti. Onun esprisi bi 17-18 yıl önce yapıldı. 20 yılda hala aynı espri düzeyinde olmamız üzücü. Eğer ciddi ciddi cehaletten bu kelimeyi bu şekilde yazanlar varsa daha üzücü.

Yani şakaysa komik değil, ciddiyse çok komik.
Ciddi anlamda yazıyorlar hocam moderatörler konuları temizledi ana sayfada en az 4 tane asgeri şeklinde, 2 tane askeri şeklinde başlık atılmış konu gördüm. Konunun içerisine girip askeri değil yada asgeri değil yazınca da atar gider yapıyorlar aceleyle açtım konuyu boş yorum yapma diye