• 15-12-2021, 15:40:40
    #1
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Merhabalar,
    https://www.r10.net/off-topic/302149...aglamasin.html daha önce şu konuda çok tepki de aldım destekte aldım.

    Bu sefer bu kadar sert konuşmadan soru sormak istiyorum, bir insan konu açıp hizmet veriyorsa ve konuşma devam edip siparişi aldıktan sonra iş yapmıyorsa ne olur bu? Aynı kişiler sonra gelip forumda piyasa şöyle kötü böyle kötü diye yazıyor.

    Yahu 3 gündür yine verdiğim işlerin %70i tamamlanmadı.

    Getir hesabı satan birine yazdım, hemen ayarlıyorum dedi ses seda yok. Unutmuştur dedim hatırlattım 2 kere tenezzül edip cevap bile alamadım.
    Aynı şekilde biri türk telekom internet satıyordu, anlaştık at dedim interneti paran hesapta ses seda yok.
    4 kişiye makale işi verdik, 3ünden ses seda yok.
    Gmail hesabı alacağım diyorum en az 50 tane satarım diyor, yahu diyorum ki 5-10 tane alalım deneyelim sonra devamı gelir, yok illa 50 tane satacağım.

    Neden böyle yapıyorsunuz arkadaşlar, 3e 5e bakmayın işleri alıyorsanız yapın, yapın ki bizde bize soranlara ya bak bu arkadaş düzgün iş yapıyor diyebilelim.
  • 15-12-2021, 15:43:26
    #2
    Hocam aynı şekilde bunun tam tersi de var, hizmetinizden almak istiyorum diyip sonradan ses seda çıkmayan bir kitle de var. Örneğin daha geçenlerde bir SEO çalışması için anlaştık hemen bugün ödemeyi göndereceğim dediler, 8 kişilik ekibe ellerindeki işleri biraktirdim işe başladık 16 gün oldu hala daha ne ödeme var ne cevap. Telefonla arıyorum telefonlarıma cevap vermiyorlar. Sorumsuz bir kitle hem iş veren hem çalışan tarafın da var. Sanırım insanın çalışma ahlakıyla alakalı birşey.
  • 15-12-2021, 15:43:41
    #3
    Parayı alırken alıyorlar iş yapmaya gelince mırın kırın. Klasik Türk insanı sadece forumda değil her yerde böyle. Paraya ihtiyacı yok böyle insanların bence.
    Bana böyle davrananlarla bi daha çalışmam dükkanının önünden geçmem
  • 15-12-2021, 15:45:53
    #4
    ahlak
  • 15-12-2021, 15:46:02
    #5
    "Gmail hesabı alacağım diyorum en az 50 tane satarım diyor, yahu diyorum ki 5-10 tane alalım deneyelim sonra devamı gelir, yok illa 50 tane satacağım. " Zaten tanesini birkaç liraya satmıyorlar mı? Kimse iş yok diye ağlamasın diyorsun 3 kuruşluk işler veriyorsun ne alaka şimdi senin 10 liralık işini kabul etmeyen insanlar var diye bu ülke iş cenneti mi oluyor, verilerle ortada olan işsizlik sorunu gerçek dışı mı oluyor? Dediklerini yapan kişiler iş ahlakından uzaktır ama 3 kuruşluk ticari işlerini yaptıramıyorsun diye de işsizlikten bunalıma giren insanları yalancılıkla suçlayamazsın.
    Edit: Forumun en çalışkan trollü gokenim de hemen düşmüş yazdığını göremiyorum ama şu tarz insanlardan destek alıyorsan bir oturup kendini sorgulaman gerekir.
  • 15-12-2021, 15:47:01
    #6
    O kadar haklısın ki...
  • 15-12-2021, 15:48:27
    #7
    Çok haklısın.

    Yapman gereken tek şey hepsini tek tek şikayet etmek. Hemen şikayet konusu açmalısın
  • 15-12-2021, 15:56:50
    #8
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    temizlikhastasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı şekilde bunun tam tersi de var, hizmetinizden almak istiyorum diyip sonradan ses seda çıkmayan bir kitle de var. Örneğin daha geçenlerde bir SEO çalışması için anlaştık hemen bugün ödemeyi göndereceğim dediler, 8 kişilik ekibe ellerindeki işleri biraktirdim işe başladık 16 gün oldu hala daha ne ödeme var ne cevap. Telefonla arıyorum telefonlarıma cevap vermiyorlar. Sorumsuz bir kitle hem iş veren hem çalışan tarafın da var. Sanırım insanın çalışma ahlakıyla alakalı birşey.
    Onları hiç hesaba bile katmıyorum hocam

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı alırken alıyorlar iş yapmaya gelince mırın kırın. Klasik Türk insanı sadece forumda değil her yerde böyle. Paraya ihtiyacı yok böyle insanların bence.
    Bana böyle davrananlarla bi daha çalışmam dükkanının önünden geçmem
    İşin garip tarafı bir çoğunun ödemesi iş bitimi şeklinde, demek ki dediğiniz gibi paraya ihtiyaçları yok.



    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Gmail hesabı alacağım diyorum en az 50 tane satarım diyor, yahu diyorum ki 5-10 tane alalım deneyelim sonra devamı gelir, yok illa 50 tane satacağım. " Zaten tanesini birkaç liraya satmıyorlar mı? Kimse iş yok diye ağlamasın diyorsun 3 kuruşluk işler veriyorsun ne alaka şimdi senin 10 liralık işini kabul etmeyen insanlar var diye bu ülke iş cenneti mi oluyor, verilerle ortada olan işsizlik sorunu gerçek dışı mı oluyor? Dediklerini yapan kişiler iş ahlakından uzaktır ama 3 kuruşluk ticari işlerini yaptıramıyorsun diye de işsizlikten bunalıma giren insanları yalancılıkla suçlayamazsın.
    Edit: Forumun en çalışkan trollü gokenim de hemen düşmüş yazdığını göremiyorum ama şu tarz insanlardan destek alıyorsan bir oturup kendini sorgulaman gerekir.
    İlk ticaret hayatıma başladığımda 1 müşteriden 2TL para kazanıyordum, ayaklarına kadar metro-dolmuş-otobüs ile ürünü teslim ediyordum. O zamanlar onu yapmasaydım, ya 2tl para mı ne işim var orada deseydim şuan bu noktaya gelemezdim. Ticaret ticarettir senin 3-5 kuruş deyip iş almadığın adam sana bir anda milyarlarda kazandırabilir.

    patrick2dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahlak
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar haklısın ki...


    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın.

    Yapman gereken tek şey hepsini tek tek şikayet etmek. Hemen şikayet konusu açmalısın
    Şikayet konusu açsak ne olacak hocam, adam yaptığından vazgeçmez ki. Benim paramı iade eder veya işimi hemen teslim eder, 3-5 gün sonra başkasına aynısını yapar.
  • 15-12-2021, 16:02:57
    #9
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Gmail hesabı alacağım diyorum en az 50 tane satarım diyor, yahu diyorum ki 5-10 tane alalım deneyelim sonra devamı gelir, yok illa 50 tane satacağım. " Zaten tanesini birkaç liraya satmıyorlar mı? Kimse iş yok diye ağlamasın diyorsun 3 kuruşluk işler veriyorsun ne alaka şimdi senin 10 liralık işini kabul etmeyen insanlar var diye bu ülke iş cenneti mi oluyor, verilerle ortada olan işsizlik sorunu gerçek dışı mı oluyor? Dediklerini yapan kişiler iş ahlakından uzaktır ama 3 kuruşluk ticari işlerini yaptıramıyorsun diye de işsizlikten bunalıma giren insanları yalancılıkla suçlayamazsın.
    Edit: Forumun en çalışkan trollü gokenim de hemen düşmüş yazdığını göremiyorum ama şu tarz insanlardan destek alıyorsan bir oturup kendini sorgulaman gerekir.
    Konu sahibi arkadaşı tanımıyorum ama yaklaşık 1 saat öncesinde 10 liralık ticaret yaptık.
    Önüme sıfır pcyi almışım kurulum gerçekleştiriyorum acil bir şekilde w10 lisansına ihtiyacım var doğal olarak.
    Kendisinden 3dkda ödemesini gönderip işimi hallettim. Ben bu işten 500 lira para kazandım belki ama o 10 liralık iş olmasa tamamlayamayacaktım?

    Valla dostum düşünce yapın çok can sıkıcı açıkcası. Umarım markete ekmek almaya gittiğinde 3 liralık ekmek için saatlerce bekletirler de şu dediğini bir daha düşünürsün.