"Gmail hesabı alacağım diyorum en az 50 tane satarım diyor, yahu diyorum ki 5-10 tane alalım deneyelim sonra devamı gelir, yok illa 50 tane satacağım. " Zaten tanesini birkaç liraya satmıyorlar mı? Kimse iş yok diye ağlamasın diyorsun 3 kuruşluk işler veriyorsun ne alaka şimdi senin 10 liralık işini kabul etmeyen insanlar var diye bu ülke iş cenneti mi oluyor, verilerle ortada olan işsizlik sorunu gerçek dışı mı oluyor? Dediklerini yapan kişiler iş ahlakından uzaktır ama 3 kuruşluk ticari işlerini yaptıramıyorsun diye de işsizlikten bunalıma giren insanları yalancılıkla suçlayamazsın.
Edit: Forumun en çalışkan trollü gokenim de hemen düşmüş yazdığını göremiyorum ama şu tarz insanlardan destek alıyorsan bir oturup kendini sorgulaman gerekir.