Hocam aynı şekilde bunun tam tersi de var, hizmetinizden almak istiyorum diyip sonradan ses seda çıkmayan bir kitle de var. Örneğin daha geçenlerde bir SEO çalışması için anlaştık hemen bugün ödemeyi göndereceğim dediler, 8 kişilik ekibe ellerindeki işleri biraktirdim işe başladık 16 gün oldu hala daha ne ödeme var ne cevap. Telefonla arıyorum telefonlarıma cevap vermiyorlar. Sorumsuz bir kitle hem iş veren hem çalışan tarafın da var. Sanırım insanın çalışma ahlakıyla alakalı birşey.