Parayı alırken alıyorlar iş yapmaya gelince mırın kırın. Klasik Türk insanı sadece forumda değil her yerde böyle. Paraya ihtiyacı yok böyle insanların bence.
Bana böyle davrananlarla bi daha çalışmam dükkanının önünden geçmem