böyle birşeyi yakın çevremden daha duymuştum laborant çalışanı birisi , test veren aynı kişinin kendi lablarında negatif başka labta ise pozitif çıktığını söylüyordu. ( her 2 laboratuvara verilen numunelerde aynı anda alınmış. Hiçbir şekilde bende bu sonuçlara inanmıyorum nedense .