İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle birşeyi yakın çevremden daha duymuştum laborant çalışanı birisi , test veren aynı kişinin kendi lablarında negatif başka labta ise pozitif çıktığını söylüyordu. ( her 2 laboratuvara verilen numunelerde aynı anda alınmış. Hiçbir şekilde bende bu sonuçlara inanmıyorum nedense .
Hocam bakıyorum pdf dosyasına laborant aynı laboratuvar kodu aynı herşey aynı sadece birini sabah erkenden verdim birinide 12 gibi verdim ne kadar saçma ya aç karınla gidince koronamı oluyoruz ne oluyor anlamadım sinir stres yaptım valla telefonun ekranını kırdım yere düşürüp