• 01-12-2021, 03:35:45
    #1
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı laborant sabah bana pozitif akşam negatif sonuç girdi
  • 01-12-2021, 03:40:37
    #2
    böyle birşeyi yakın çevremden daha duymuştum laborant çalışanı birisi , test veren aynı kişinin kendi lablarında negatif başka labta ise pozitif çıktığını söylüyordu. ( her 2 laboratuvara verilen numunelerde aynı anda alınmış. Hiçbir şekilde bende bu sonuçlara inanmıyorum nedense .
  • 01-12-2021, 03:41:37
    #3
    Ne güzel işte hocam 1 günde iyileştin
  • 01-12-2021, 03:44:02
    #4
    İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle birşeyi yakın çevremden daha duymuştum laborant çalışanı birisi , test veren aynı kişinin kendi lablarında negatif başka labta ise pozitif çıktığını söylüyordu. ( her 2 laboratuvara verilen numunelerde aynı anda alınmış. Hiçbir şekilde bende bu sonuçlara inanmıyorum nedense .
    Hocam bakıyorum pdf dosyasına laborant aynı laboratuvar kodu aynı herşey aynı sadece birini sabah erkenden verdim birinide 12 gibi verdim ne kadar saçma ya aç karınla gidince koronamı oluyoruz ne oluyor anlamadım sinir stres yaptım valla telefonun ekranını kırdım yere düşürüp
  • 01-12-2021, 03:46:57
    #5
    Hepsi bir yalanın parçası.
  • 01-12-2021, 03:49:09
    #6
    Testi icat eden adam diyor güvenmeyin diye ama ulkecek kutsama noktasına getirdik
  • 01-12-2021, 03:49:55
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Testi icat eden adam diyor güvenmeyin diye ama ulkecek kutsama noktasına getirdik
    Valla kafa buluyorlar ya
  • 01-12-2021, 03:53:16
    #8
    sen pcr e inanmıyon her konuda çağdaş düşündüğümü sanan ben aşılara bile inanmıyorum olmadım olmayıda düşünmüyorum afrika değil kanada varyantı çıksada olmucam
  • 01-12-2021, 03:54:25
    #9
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen pcr e inanmıyon her konuda çağdaş düşündüğümü sanan ben aşılara bile inanmıyorum olmadım olmayıda düşünmüyorum afrika değil kanada varyantı çıksada olmucam
    Bende olmadım hocam Korona Oldum ilaç getirdiler kullanmadım kendi kendine bitti gitti ama 3 tane baba tarafından akrabam (2 Doz Aşılı) vefat etti