sen pcr e inanmıyon her konuda çağdaş düşündüğümü sanan ben aşılara bile inanmıyorum olmadım olmayıda düşünmüyorum afrika değil kanada varyantı çıksada olmucam
Bende olmadım hocam Korona Oldum ilaç getirdiler kullanmadım kendi kendine bitti gitti

ama 3 tane baba tarafından akrabam (2 Doz Aşılı) vefat etti