Şehir değiştirmek için test olmuştum. Sonuç çıkmadı tekrar test verin yazıyordu. Ertesi gün testi verdim öğlen negatif çıktı sonucum akşam güncellenmiş pozitif olarak. Sonucu indirmediğim için çok pişman oldum 2 hafta karantinaya girmiştim. Yanlış görmüş olabilirsin diyenler olabilir. Pozitif sonuç akşam saatlerinde çıktığı yazıyor ama ben ikindiye doğru inceledim sonucumu.