ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende olmadım hocam Korona Oldum ilaç getirdiler kullanmadım kendi kendine bitti gitti ama 3 tane baba tarafından akrabam (2 Doz Aşılı) vefat etti
En güzelini yapmışsınız hocam eminim bende olmuşumdur fakat hissettirmeden geçmiştir diye düşünüyorum