Büyük emekler verip izmir de yerel bir marka çıkarmak için çok uğraştım , 2 magazayı açtım , tasarımm ürünler piyasada olmayan ürünler ürettim , büyük bedeller verdim ,ancak ülke gündemi o kadar kırılgan ki , veya yanlış işteyim bilmiyorum , işler istediğim gibi olmadı , sürekli giderleri ödemek ,vergileri ödemek , sigorta ödemek , gece gündüz çalışmak , ama sonuç karşılığı yok ,
biir yakınım , hazır al sat , klasik bir ürüne girdi , replika işi , hiç bir şey üretmeden satace alıp satmak ,o işini tutturdu.
Kesinlikle bir haset veya başka bir şey değil , konu yanlış anlaşılmasınn , üretimin , emeğin değeri yok , ayakta durmakta , şirketi ayakta tutmakta zorlanıyorum , sadece...
Büyük emekler vermek ve yorgunluk
7
●149
- 29-11-2021, 16:57:45
- 29-11-2021, 17:05:16@yalnizyargic; işleriniz en kısa sürede düzelir inşALLAH. Durumuna üzüldüm. Benim de durumum aynı. İşletmem yok tabi ama kendi çapımda yazılım üretip satmaya çalıştım ama şu ana kadar karşılık bulmadı. Bakalım. 🙂
- 29-11-2021, 17:07:55Üretim maalesef zor.
Umarım işleriniz düzelir en kötü mağazanın birini kapatıp devam edersiniz.
İşinizin başında durun ve ileriyi görerek üretim yapın.
Hakkınızda hayırlısı olsun - 29-11-2021, 17:18:25Ticaret nasip kısmet işi değildir hocam. Ciddi analiz ister. Piyasa bilgisi ister. Öngörü ister. Laf yapan ağız ister.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle