• 29-11-2021, 16:57:45
    #1
    Büyük emekler verip izmir de yerel bir marka çıkarmak için çok uğraştım , 2 magazayı açtım , tasarımm ürünler piyasada olmayan ürünler ürettim , büyük bedeller verdim ,ancak ülke gündemi o kadar kırılgan ki , veya yanlış işteyim bilmiyorum , işler istediğim gibi olmadı , sürekli giderleri ödemek ,vergileri ödemek , sigorta ödemek , gece gündüz çalışmak , ama sonuç karşılığı yok ,


    biir yakınım , hazır al sat , klasik bir ürüne girdi , replika işi , hiç bir şey üretmeden satace alıp satmak ,o işini tutturdu.



    Kesinlikle bir haset veya başka bir şey değil , konu yanlış anlaşılmasınn , üretimin , emeğin değeri yok , ayakta durmakta , şirketi ayakta tutmakta zorlanıyorum , sadece...
  • 29-11-2021, 17:00:46
    #2
    Nasıp kısmet diyorlar ya aynen öyle.

    İnşallah en kısa sürede işleriniz yoluna girer, sıkmayın canınızı.
  • 29-11-2021, 17:05:16
    #3
    @yalnizyargic; işleriniz en kısa sürede düzelir inşALLAH. Durumuna üzüldüm. Benim de durumum aynı. İşletmem yok tabi ama kendi çapımda yazılım üretip satmaya çalıştım ama şu ana kadar karşılık bulmadı. Bakalım. 🙂
  • 29-11-2021, 17:07:55
    #4
    Üretim maalesef zor.
    Umarım işleriniz düzelir en kötü mağazanın birini kapatıp devam edersiniz.
    İşinizin başında durun ve ileriyi görerek üretim yapın.
    Hakkınızda hayırlısı olsun
  • 29-11-2021, 17:09:08
    #5
    Gerçekten çok zor durumlar. Allah herkesin yardımcısı olsun. İç karartmak istemem fakat bence bunlar çok iyi günlerimiz. Ticaret yapmak zor, para almak zor, üretmek zor. Herşey çok zor.
    Umarım gönlünüzce olur
  • 29-11-2021, 17:09:42
    #6
    Sizde bir müddet hazır satın hocam akrabanız gibi
  • 29-11-2021, 17:18:25
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıp kısmet diyorlar ya aynen öyle.

    İnşallah en kısa sürede işleriniz yoluna girer, sıkmayın canınızı.
    Ticaret nasip kısmet işi değildir hocam. Ciddi analiz ister. Piyasa bilgisi ister. Öngörü ister. Laf yapan ağız ister.
  • 29-11-2021, 17:22:49
    #8
    Ben de bu kadar bedel ödemiş ve emek vermiş dahası bir ton para ödemiş birinin böyle çabuk pes etmesini anlamıyorum. Ya kardeş siz bu parayı çok kolay kazanıyorsunuz herhalde. Yoksa yaptık olmadı diyecek kadar bosvermislikte yani???