Büyük emekler verip izmir de yerel bir marka çıkarmak için çok uğraştım , 2 magazayı açtım , tasarımm ürünler piyasada olmayan ürünler ürettim , büyük bedeller verdim ,ancak ülke gündemi o kadar kırılgan ki , veya yanlış işteyim bilmiyorum , işler istediğim gibi olmadı , sürekli giderleri ödemek ,vergileri ödemek , sigorta ödemek , gece gündüz çalışmak , ama sonuç karşılığı yok ,
biir yakınım , hazır al sat , klasik bir ürüne girdi , replika işi , hiç bir şey üretmeden satace alıp satmak ,o işini tutturdu.
Kesinlikle bir haset veya başka bir şey değil , konu yanlış anlaşılmasınn , üretimin , emeğin değeri yok , ayakta durmakta , şirketi ayakta tutmakta zorlanıyorum , sadece...