Ben de bu kadar bedel ödemiş ve emek vermiş dahası bir ton para ödemiş birinin böyle çabuk pes etmesini anlamıyorum. Ya kardeş siz bu parayı çok kolay kazanıyorsunuz herhalde. Yoksa yaptık olmadı diyecek kadar bosvermislikte yani???