@yalnizyargic; işleriniz en kısa sürede düzelir inşALLAH. Durumuna üzüldüm. Benim de durumum aynı. İşletmem yok tabi ama kendi çapımda yazılım üretip satmaya çalıştım ama şu ana kadar karşılık bulmadı. Bakalım. 🙂