philosopher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resmi konuşmaya gelmiyorsunuz, saygıya hiç!
54
●1.666
- 27-11-2021, 13:45:36Başkasıyla görüştüğünüz yazışmanın burada paylaşılmasını bende tasvip etmiyorum. İki kişi arasında konuşulan orada kalması gerekir. Kişinin dünya görüşü, dini görüşü sizinle aynı olmayabilir.. Sizinle aynı dine mensup ise de, sizin burada bunları aynı şekilde paylaşmanız doğru değil..
- 27-11-2021, 13:48:49Arkadaşım ben kendimi ifade mi edemiyoruk siz sorunlu musunuz çok garip davranıyorsunuz? Ben sohbete bakarsan bile bile din konusunu açmadım adam saçma sapan yerlerden dine bağladı bu tür tipler yazmasın diye paylaştım arkadaş gerçekten Allah sizin çevrenizdekilere sabır versin çekilmezsiniz siz engelliyorum şu tür tipler kolay gelsinByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2021, 14:18:43Şu ana kadar yazılanları okudum da, buna sosyal medya stratejisinde "Konuyu saptırmak " denir.
genelde bilinçli olarak yapılır ki, konudan uzaklaşılsın ve konu başka yerlere gidilebilsin, ve hatta mümkünse konuyu açanları sorunlu gösterip konuyu açtığına pişman etmektir.
ben o yazışmalardan okuduğum kadarını izah edeyim;
Öncelikle Dost kelimesi Farsçadır ve yol arkadaşı olarak adlandırılır.
Genç arkadaşımız bunu açık ve net şekilde dile getirmiş. Kişinin yazışmalarını "ben yandım siz yanmayın" diye koymuş.
Ve ismini vermekten de özellikle imtina ediyor.
İki kişinin aynı din'e mensup olması ikisinin de aynı olmasını gerektirmez.
Net olarak söylüyorum ki o yazışmaların içindeki kişi tümüyle CAHİLDİR .
kulaktan dolma din bilgileri ile donanmıştır.
Bir emojinin bile ne anlama geldiğini bilmeden karşısındakini yaftalamıştır.
Eğer buna sizlerin söylediği gibi bakarsak ;
O zaman forumda D0landırıcılık yapanları da ifşa etmemliyiz ?
herkes kendisi deneyimlemeli ve herkes kazıklanmalıdır !
Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. - 27-11-2021, 14:18:50hocam isim verin de yanlisikla iş yapmayalım engelleyelim.EmreNN ve philosopher bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 27-11-2021, 14:35:50Ben böyle görüşe kaliteye sahip insan görmedim çok yaşayın siz ya. Belki sizi görüpte çok şey kaparlar...osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2021, 17:45:35Belli bir yaştan sonra beyin kendini direkt abi, amca, dayı moduna sokuyor sanırım
Hele ki karşında ki kişinin senden küçük olduğunu fark ettiysen yada biliyorsan deymeyin keyfine bu abilerin, amcaların, dayıların
Çok komik oluyorlar gülüyoruz işte
Bende 38 yaşındayım ama benden yaşça küçük çok kişi ile muhabbetim, ticaretim oldu asla hocam, kardeşe, broya, dosta, vs. hitamlara takılmadım. Saygı zaten her şekilde belli olur, işine gelmezse de yolunu ayırırsın biter.
Bu dini konuda aynı mevzuyu bende askerde yaşadım. Sene 2006, acemi birliğindeyiz, İstirahat verilmiş takılıyoruz acemi arkadaşlarla, bir grup var İstanbulluların olduğu takılıyorum bende yanlarında. Bankta otururken kalemle can sıkıntısından bir şeyler karalıyordum, şekil şükül filan (resmimde iyidir yani
), uçurtma yapasım tuttu
Aşağıya görseli koyacağım
Yani daha bu uçurtmanın çıtasını çizerken, gruptakilerden birisi sen bu çizdiğimi haç işaretine bağla
Müslüman adam böyle çizmez de
Biraz üstelesem İslam karşıtı ilan edilecektim
400 kişilik bölükten dayak yemekte vardı
Neyse ki kafa yapılarını erkenden öğrenmiş oldum da yanlarından uzaklaştım
Aynı tecrübeyi sende yaşamışsın, gözün aydın sevin bence 

Hele ki karşında ki kişinin senden küçük olduğunu fark ettiysen yada biliyorsan deymeyin keyfine bu abilerin, amcaların, dayıların 