Şu ana kadar yazılanları okudum da, buna sosyal medya stratejisinde "Konuyu saptırmak " denir.
genelde bilinçli olarak yapılır ki, konudan uzaklaşılsın ve konu başka yerlere gidilebilsin, ve hatta mümkünse konuyu açanları sorunlu gösterip konuyu açtığına pişman etmektir.

ben o yazışmalardan okuduğum kadarını izah edeyim;
Öncelikle Dost kelimesi Farsçadır ve yol arkadaşı olarak adlandırılır.
Genç arkadaşımız bunu açık ve net şekilde dile getirmiş. Kişinin yazışmalarını "ben yandım siz yanmayın" diye koymuş.
Ve ismini vermekten de özellikle imtina ediyor.
İki kişinin aynı din'e mensup olması ikisinin de aynı olmasını gerektirmez.
Net olarak söylüyorum ki o yazışmaların içindeki kişi tümüyle CAHİLDİR .
kulaktan dolma din bilgileri ile donanmıştır.
Bir emojinin bile ne anlama geldiğini bilmeden karşısındakini yaftalamıştır.

Eğer buna sizlerin söylediği gibi bakarsak ;
O zaman forumda D0landırıcılık yapanları da ifşa etmemliyiz ?
herkes kendisi deneyimlemeli ve herkes kazıklanmalıdır !

Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.