Başkasıyla görüştüğünüz yazışmanın burada paylaşılmasını bende tasvip etmiyorum. İki kişi arasında konuşulan orada kalması gerekir. Kişinin dünya görüşü, dini görüşü sizinle aynı olmayabilir.. Sizinle aynı dine mensup ise de, sizin burada bunları aynı şekilde paylaşmanız doğru değil..
Arkadaşım ben kendimi ifade mi edemiyoruk siz sorunlu musunuz çok garip davranıyorsunuz? Ben sohbete bakarsan bile bile din konusunu açmadım adam saçma sapan yerlerden dine bağladı bu tür tipler yazmasın diye paylaştım arkadaş gerçekten Allah sizin çevrenizdekilere sabır versin çekilmezsiniz siz engelliyorum şu tür tipler kolay gelsin