Belli bir yaştan sonra beyin kendini direkt abi, amca, dayı moduna sokuyor sanırım

Hele ki karşında ki kişinin senden küçük olduğunu fark ettiysen yada biliyorsan deymeyin keyfine bu abilerin, amcaların, dayıların

Çok komik oluyorlar gülüyoruz işte

Bende 38 yaşındayım ama benden yaşça küçük çok kişi ile muhabbetim, ticaretim oldu asla hocam, kardeşe, broya, dosta, vs. hitamlara takılmadım. Saygı zaten her şekilde belli olur, işine gelmezse de yolunu ayırırsın biter.
Bu dini konuda aynı mevzuyu bende askerde yaşadım. Sene 2006, acemi birliğindeyiz, İstirahat verilmiş takılıyoruz acemi arkadaşlarla, bir grup var İstanbulluların olduğu takılıyorum bende yanlarında. Bankta otururken kalemle can sıkıntısından bir şeyler karalıyordum, şekil şükül filan (resmimde iyidir yani

), uçurtma yapasım tuttu

Aşağıya görseli koyacağım

Yani daha bu uçurtmanın çıtasını çizerken, gruptakilerden birisi sen bu çizdiğimi haç işaretine bağla

Müslüman adam böyle çizmez de

Biraz üstelesem İslam karşıtı ilan edilecektim

400 kişilik bölükten dayak yemekte vardı

Neyse ki kafa yapılarını erkenden öğrenmiş oldum da yanlarından uzaklaştım

Aynı tecrübeyi sende yaşamışsın, gözün aydın sevin bence