Belli bir yaştan sonra beyin kendini direkt abi, amca, dayı moduna sokuyor sanırım Hele ki karşında ki kişinin senden küçük olduğunu fark ettiysen yada biliyorsan deymeyin keyfine bu abilerin, amcaların, dayıların Çok komik oluyorlar gülüyoruz işte Bende 38 yaşındayım ama benden yaşça küçük çok kişi ile muhabbetim, ticaretim oldu asla hocam, kardeşe, broya, dosta, vs. hitamlara takılmadım. Saygı zaten her şekilde belli olur, işine gelmezse de yolunu ayırırsın biter.

Bu dini konuda aynı mevzuyu bende askerde yaşadım. Sene 2006, acemi birliğindeyiz, İstirahat verilmiş takılıyoruz acemi arkadaşlarla, bir grup var İstanbulluların olduğu takılıyorum bende yanlarında. Bankta otururken kalemle can sıkıntısından bir şeyler karalıyordum, şekil şükül filan (resmimde iyidir yani ), uçurtma yapasım tuttu Aşağıya görseli koyacağım Yani daha bu uçurtmanın çıtasını çizerken, gruptakilerden birisi sen bu çizdiğimi haç işaretine bağla Müslüman adam böyle çizmez de Biraz üstelesem İslam karşıtı ilan edilecektim 400 kişilik bölükten dayak yemekte vardı Neyse ki kafa yapılarını erkenden öğrenmiş oldum da yanlarından uzaklaştım Aynı tecrübeyi sende yaşamışsın, gözün aydın sevin bence