Başkasıyla görüştüğünüz yazışmanın burada paylaşılmasını bende tasvip etmiyorum. İki kişi arasında konuşulan orada kalması gerekir. Kişinin dünya görüşü, dini görüşü sizinle aynı olmayabilir.. Sizinle aynı dine mensup ise de, sizin burada bunları aynı şekilde paylaşmanız doğru değil..
Hocam sizinle daha fazla muhattap olmak istemiyorum sanırım sizde cihad peşindesiniz hala birileri birşeyler öğretme peşinde garipsiniz, günahsız gibi konuşup herşeyi öğretme derdinde olmanız vesaire... Forum kurallarında kişiyi açık açık belirtmek yasak bende üstüme düşeni yaptım şimdi sizi mi dinlemeliyim kurallara mı uymalıyım?