Bizimle harbi dalga geçiyorlar, dimi?
39
●975
- 17-11-2021, 17:36:50İşte bu zihniyet aşırı tehlikeli ve şuan ki durumumuzun tek sebebi.sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 17:37:42Üyeliği durduruldu
- 17-11-2021, 18:35:27Dolar arttığı için fabrikaların hepsi yurt dışına mal satıyor. iç piyasaya mal girmediği için iç piyasada ürün azlığından zamlanıyor ama olan yine halka oluyor.
Ekonomi gerçekten büyüyor. Fabrikalar malını çatır çatır satıyor, halk fakirleşiyor zengin malına mal koyuyor. tabi bu durum da da ekonomi büyüyor..
Mahirlir hem ekonomi büyüyüp hemde halkı zengin tutmakta ama onuda şuan başaramıyorlar. Halktan vazgeçip ekonomiye oynuyor hükümet.. - 17-11-2021, 18:53:09işçiye 3 kuruş kazandığı parayı da tl ye çevirmiyorki dolardan devam böyle dolar düşer mideli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 19:41:44Doları takip etmeniz için cebinizde döviz olmasına gerek yok. Aldığınız her ürünün fiyatını dolar belirler. Yurtdışından gelen arabadan tut da, kullandığınız benzine, nakliye sektörü zaten döviz üzerinden çalışır, altının bile değerini belirleyen bir parametredir döviz. Zam geldiyse maaşlar artar kısmını ciddi olarak söylemediğinizi umuyorum yoksa durum daha da vahim. Şu an en iyimser senaryoda 750 TL zam yapıldığını düşünün ve sonra kafanızı gömdüğünüz kumdan çıkarıp sadece yakın zamanda zam gelen ürünlere bir göz atın neredeyse temel ihtiyaçların sadece az bir kısmına gelen zam bile 750 TL'yi geçti. Rızkı veren Allah'tır buna lafımız yok ama tevekkül denilen bir şey var siz elinizden geleni yaparsınız sonrası için duanızı edersiniz. Ekonomi bu kadar kötü iken buna sebep olanlar da belli iken tevekkülden önce yapılması gereken çabanın ne olduğunu az çok anlamışsınızdır diye umuyorum...sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 20:16:12Ben de doları paylaşıyorum benim demi param yok şimdi ? Parayla imanın kimde olduğu belli olmaz bunu unutma..3-5 zengin görüyorsunuz diye ülkeyi de şahlanıyor sanmayın.... Hükümeti kimsenin kötülediği yok hükümet zaten kötü .Daha bugün ekmeğe %25 zam yaptılar.sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla a haber izlemeyin kardeşim harbiden sağlıga zararlı .
Allah kimseyi aç açıkta bırakmaz yazmışsın bir de .Gel de burda çöpden ekmek toplayan insanları göstereyim sana .Allah herkese eşit dağıtıyor da insanlar birbirinin hakkını yediğinden diğerleri aç kalıyor.Bırakın bu partizanlığı artık açın şu gözlerinizi.
