Haber doğru! Ülkeler pandemi de Çin'den alışverişi bırakınca Türkiye ye yöneldi. Çalıştığım fabrika 12 senenin en yüksek ihracatını yaptı. Peki bize faydası var mı?
YOK.
işçiye 3 kuruş kazandığı parayı da tl ye çevirmiyorki dolardan devam böyle dolar düşer mi