sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda doları paylaşanlarin yüzde 90 cebinde parası yok . Tek amaç hükümeti kötülemek başka hiçbir şey yok . Zam geldiyse maaşlar da ona göre yılbaşında artar panik yapmaya gerek yok riski veren Allah kimseyi aç açıkta bırakmaz
İşte bu zihniyet aşırı tehlikeli ve şuan ki durumumuzun tek sebebi.