Dolar arttığı için fabrikaların hepsi yurt dışına mal satıyor. iç piyasaya mal girmediği için iç piyasada ürün azlığından zamlanıyor ama olan yine halka oluyor.

Ekonomi gerçekten büyüyor. Fabrikalar malını çatır çatır satıyor, halk fakirleşiyor zengin malına mal koyuyor. tabi bu durum da da ekonomi büyüyor..

Mahirlir hem ekonomi büyüyüp hemde halkı zengin tutmakta ama onuda şuan başaramıyorlar. Halktan vazgeçip ekonomiye oynuyor hükümet..