Burda doları paylaşanlarin yüzde 90 cebinde parası yok . Tek amaç hükümeti kötülemek başka hiçbir şey yok . Zam geldiyse maaşlar da ona göre yılbaşında artar panik yapmaya gerek yok riski veren Allah kimseyi aç açıkta bırakmaz
Doları takip etmeniz için cebinizde döviz olmasına gerek yok. Aldığınız her ürünün fiyatını dolar belirler. Yurtdışından gelen arabadan tut da, kullandığınız benzine, nakliye sektörü zaten döviz üzerinden çalışır, altının bile değerini belirleyen bir parametredir döviz. Zam geldiyse maaşlar artar kısmını ciddi olarak söylemediğinizi umuyorum yoksa durum daha da vahim. Şu an en iyimser senaryoda 750 TL zam yapıldığını düşünün ve sonra kafanızı gömdüğünüz kumdan çıkarıp sadece yakın zamanda zam gelen ürünlere bir göz atın neredeyse temel ihtiyaçların sadece az bir kısmına gelen zam bile 750 TL'yi geçti. Rızkı veren Allah'tır buna lafımız yok ama tevekkül denilen bir şey var siz elinizden geleni yaparsınız sonrası için duanızı edersiniz. Ekonomi bu kadar kötü iken buna sebep olanlar da belli iken tevekkülden önce yapılması gereken çabanın ne olduğunu az çok anlamışsınızdır diye umuyorum...