• 17-11-2021, 05:24:48
    #1
    Platin üye
    merhaba arkadaşlar şikayet bölümünü okuyorum sanki böyle okumadan uyuyamıyorum gibi tabi herkes kendini %100 haklı görüyor büyük bir alınganlık mevcut haklı haksız ayırmak için bazen ben olsam hangisi haklı derdim konusunda kararsız kaldığım çok fazla konu var birde ilgilenen @Yeniceri; adlı yönetici de çok yıpratılıyor şahsi kanaatim %90 ki tabi ki kesinlikle şahsi görüşüm haklı karar almakta yanlış karar hatalı karar bunlar çok normal hukuk sisteminde bile var.

    Ve şu var arkadaşlar adalet çok önemli uygulamakta çok zor önemli olan bazen adil olmak değil dediğim konularda var mesela acımasız olmakta gerekiyor karar veren olunca.

    Mükemmel %100 başarı oranına sahip adalet sistemi yüzbin yıllık insanlık tarihinde hala kuramamışız insanlık olarak vay be.
    Aslında bir soru daha sorayım şimdi R10 juri sistemi olsa nasıl olurdu belli seviye üyelikler (premium kastetmiyorum) arasından 11 kişiye + yönetici 2 oy hakkına sahip gibi ABD de bazı eyaletlerde olan sistem juri seçilse ve kararlar böyle alınsa nasıl bir tablo çıkardı sizce?
  • 17-11-2021, 05:27:27
    #2
    Bağımlılık yapıyor bakmadığım şikayet konusu sayılıdır😂😂
  • 17-11-2021, 05:29:00
    #3
    Platin üye
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımlılık yapıyor bakmadığım şikayet konusu sayılıdır😂😂
    evet hocam bizden baya da var okurken cogu konu çok fazla üye tarafından okunuyor oluyor zaten.
    juri sistemine fikrin nedir o zaman hocam peki
  • 17-11-2021, 05:29:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımlılık yapıyor bakmadığım şikayet konusu sayılıdır😂😂
    Benden de o kadar meraklılıktan mı başka bişey mi bilmiyorum fakat sarıyor ya
  • 17-11-2021, 05:32:52
    #5
    turangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden de o kadar meraklılıktan mı başka bişey mi bilmiyorum fakat sarıyor ya
    Ben kaosu seviyorum sanırım😂😂



    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    juri sistemine fikrin nedir o zaman hocam peki
    Olabilir ama şöyle jüriyi kimse bilmemeli çünkü her türlü insan var demek istediğimi anlamışsınızdır veya şöyle bişey olabilir 5+ yılını doldurmuş üyeler oy kullanabilir bence çok teffaratlı böyle bişey geleceğini sanmam 😂
  • 17-11-2021, 05:38:33
    #6
    Platin üye
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kaosu seviyorum sanırım😂😂





    Olabilir ama şöyle jüriyi kimse bilmemeli çünkü her türlü insan var demek istediğimi anlamışsınızdır veya şöyle bişey olabilir 5+ yılını doldurmuş üyeler oy kullanabilir bence çok teffaratlı böyle bişey geleceğini sanmam 😂
    gelse güzel olabilir evet hocam üyede yıl şartı değilde ticaret tecrübesi daha etkili olur
    Sisteme katılmak isteyenlerden bir havuz oluşturulur.
    yönetici normal şekilde konuyu yönetir tıpkı yargıç gibi
    juri seçilen 11 üye en son kararını yöneticiye iletir gerekçeleri ile
    son karar oylamasında yöneticinin 2 diğer üyelerin 1 oy hakkı olur
    kararla birlikte juri açıklanır ki rüşvet almasınlar öncesinde
    gibi bir şey olsa bence güzel olurdu
  • 17-11-2021, 05:45:16
    #7
    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelse güzel olabilir evet hocam üyede yıl şartı değilde ticaret tecrübesi daha etkili olur
    Sisteme katılmak isteyenlerden bir havuz oluşturulur.
    yönetici normal şekilde konuyu yönetir tıpkı yargıç gibi
    juri seçilen 11 üye en son kararını yöneticiye iletir gerekçeleri ile
    son karar oylamasında yöneticinin 2 diğer üyelerin 1 oy hakkı olur
    kararla birlikte juri açıklanır ki rüşvet almasınlar öncesinde
    gibi bir şey olsa bence güzel olurdu
    İşte şöyle bişey olabilir şikayet konusu açan taraf arkadaşlarına vs söyleyip kendisine oy attırabilir kötü niyetli insan çok bu devirde onları da düşünmek lazım
    Ben şuana kadar haksız tarafın kazandığına şahit olmadım varsa eğer o şikayet konusunu atarmısınız bi okumak isterim şahsen pm yoluyla iletebilirsiniz
  • 17-11-2021, 05:54:27
    #8
    Platin üye
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte şöyle bişey olabilir şikayet konusu açan taraf arkadaşlarına vs söyleyip kendisine oy attırabilir kötü niyetli insan çok bu devirde onları da düşünmek lazım
    Ben şuana kadar haksız tarafın kazandığına şahit olmadım varsa eğer o şikayet konusunu atarmısınız bi okumak isterim şahsen pm yoluyla iletebilirsiniz
    Hocam kasti bak göz göre göre haksızlık yaptılar adama dediğim hiç bir konu yok
    ama şöyle konular çok 2 taraftın ağır manipüle ettiği ve ben %100 şu haklıdır diyemediğim tarzında yani yanılma riski yüksek olan konular ki şöyle söyleyeyim dünyada suçsuz yere ceza almamış hiç bir toplulukta insan yok yani kararlar kolay değil bazı konularda
  • 17-11-2021, 05:59:01
    #9
    FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam göz önünde haksızlık zaten yapıldığını düşündüğüm hiç konu yok ama şöyle konular çok 2 taraftın ağır manipüle ettiği ve ben %100 şu haklıdır diyemediğim tarzında yani yanılma riski yüksek olan konular ki şöyle söyleyeyim dünyada suçsuz yere ceza almamış hiç bir toplulukta insan yok yani kararlar kolay değil bazı konularda
    Konulara bakıyorum şöyle bi
    o kişiyi direk suçluyor nerdeyse her konu da kategori moderatörü sürekli uyarıyor sizi etiketlemeden cevap vermeyin diye insanlar ilk önce kendisine saygısı olması lazım çok yazarım da sabah saat 6 da yazıcak bişey bulamıyorum 😂