İşte şöyle bişey olabilir şikayet konusu açan taraf arkadaşlarına vs söyleyip kendisine oy attırabilir kötü niyetli insan çok bu devirde onları da düşünmek lazım
Ben şuana kadar haksız tarafın kazandığına şahit olmadım varsa eğer o şikayet konusunu atarmısınız bi okumak isterim şahsen pm yoluyla iletebilirsiniz
Hocam kasti bak göz göre göre haksızlık yaptılar adama dediğim hiç bir konu yok
ama şöyle konular çok 2 taraftın ağır manipüle ettiği ve ben %100 şu haklıdır diyemediğim tarzında yani yanılma riski yüksek olan konular ki şöyle söyleyeyim dünyada suçsuz yere ceza almamış hiç bir toplulukta insan yok yani kararlar kolay değil bazı konularda