FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelse güzel olabilir evet hocam üyede yıl şartı değilde ticaret tecrübesi daha etkili olur
Sisteme katılmak isteyenlerden bir havuz oluşturulur.
yönetici normal şekilde konuyu yönetir tıpkı yargıç gibi
juri seçilen 11 üye en son kararını yöneticiye iletir gerekçeleri ile
son karar oylamasında yöneticinin 2 diğer üyelerin 1 oy hakkı olur
kararla birlikte juri açıklanır ki rüşvet almasınlar öncesinde
gibi bir şey olsa bence güzel olurdu
İşte şöyle bişey olabilir şikayet konusu açan taraf arkadaşlarına vs söyleyip kendisine oy attırabilir kötü niyetli insan çok bu devirde onları da düşünmek lazım
Ben şuana kadar haksız tarafın kazandığına şahit olmadım varsa eğer o şikayet konusunu atarmısınız bi okumak isterim şahsen pm yoluyla iletebilirsiniz