Ben kaosu seviyorum sanırım😂😂
Olabilir ama şöyle jüriyi kimse bilmemeli çünkü her türlü insan var demek istediğimi anlamışsınızdır veya şöyle bişey olabilir 5+ yılını doldurmuş üyeler oy kullanabilir bence çok teffaratlı böyle bişey geleceğini sanmam 😂

gelse güzel olabilir evet hocam üyede yıl şartı değilde ticaret tecrübesi daha etkili olur
Sisteme katılmak isteyenlerden bir havuz oluşturulur.
yönetici normal şekilde konuyu yönetir tıpkı yargıç gibi
juri seçilen 11 üye en son kararını yöneticiye iletir gerekçeleri ile
son karar oylamasında yöneticinin 2 diğer üyelerin 1 oy hakkı olur
kararla birlikte juri açıklanır ki rüşvet almasınlar öncesinde

gibi bir şey olsa bence güzel olurdu