• 10-11-2021, 08:40:46
    Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eş ile birlikte gitmek mümkün değil mi acaba ya aklıma takıldı şimdi
    Hocam merhaba eş ile beraber değil de tek gitme olasılığımız daha yüksek size daha çabuk bize verirler neden derseniz eşim burada zaten geri döneceğim bahanesiyle giderseniz zaten eşinizde peşinizden bir şekilde gelir
  • 10-11-2021, 08:57:18
    Kararınızı vermişsiniz, işinizi halletmişsiniz, yolunuz açık olsun
    Arada bir bilgilendirme yaparsanız çok güzel olur. Maceranızı takip etmek isteyen birçok kişi olacaktır. Başarılar dilerim.
  • 10-11-2021, 09:24:40
    Tek gitsen bir şekilde geçinirsin hocamda akraba vs varsa kalırsında geçiçi süre aile ile gittinmi direk bi ev tutman gerek adaptasyon vs zor iş eşide ikna etmek ayrı bişey tabiki stresli olur

    Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eş ile birlikte gitmek mümkün değil mi acaba ya aklıma takıldı şimdi
  • 10-11-2021, 09:59:57
    Dil okulu ücretleri nasıl? Malum dolar - tl arası baya uçurum. Ben de İngilterede araştırmıştım fakat kısmet olmadı. Ayrıca yolun açık olsun. Ankara Anlaşmasıyla özellikle İngiltereye giden birçok arkadaşım oldu zorlanıyorlar ancak çok mutlular.
  • 10-11-2021, 10:21:38
    Hayırlı olsun hocam hakkında hayırlısı olsun, ne tesadüf ben de sabah kahvemi yudumlarken amerika texasdaki kiralık ev fiyatlarına bakıyordum.
    Okul kurs olmadan direkt çalışmaya gitmek için ne yapmak gerekiyor ortalama ne kadar para koymak gerekiyor cebe bilgin var mı hocam?


    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar . 2 Yıldır gitme planım vardı ve son 5 Aydır ciddi araştırmalar ıcıne girip orda bir dil okuluna yazıldım ve Bugun Vizemi aldım . Çok mutluyum

    Newyork Manhattan 'a Gidiyorum . Okul Bu ay sonuna başlıyacak Haftaya bilet işlerini ayarlayacağım . Darısı başınıza arkadaslar


    Tanıdık İnsaat işi yapan biri var onların yanına gidiyorum . Boyacı olarak alacaklar benı . Alısma suresı sonrasında Bi araba alıp uber yapacagım . O sırada denklık ıcın ugrasırım olmazsada olmaz denklık pek de onemı yok .

    Devlet hastanesinde Hemşire olarak çalısıyordum ve istifa ettim . Velhasıl . TÜRKİYE bir hemşire kaybetti Amerika Vasıfsız bir eleman kazandı dıye Gittigimgun Havalimanında post atarım


    Sevincimi paylasmak istedim lütfen Telefonunu çıkart Yok ülkemi satmam hayatta vs gibi yorumlar yapacak amcalar yazmasın



    Gitme planı olup sormak istediginiz sorular varsa yanıtlarım zevkle.


    BÜYÜK NOT : VİZE İŞLEMLERİ OKULuN ODEMELERİ + UCAK BİLETİ TOPLAM 1000 USD PARAM GİDİYOR ORAYA GİDENE KADAR. OYLE BURDAKİ AJANSLARIN FİYATLARI YALAN DOLAN...
  • 10-11-2021, 10:52:11
    Hayırlı olsun , umarım güzel bir hayat kurarsınız orada
  • 10-11-2021, 10:58:43
    darısı niye başımıza olsun? komik insanlarsınız vesselam.
  • 10-11-2021, 11:03:33
    Şu greencard çıksa da bizde kurtulsak.
  • 10-11-2021, 11:48:45
    Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.