Konu
Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
10-11-2021, 11:48:45
#117
Fortiusdigital
Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.