Tek gitsen bir şekilde geçinirsin hocamda akraba vs varsa kalırsında geçiçi süre aile ile gittinmi direk bi ev tutman gerek adaptasyon vs

zor iş eşide ikna etmek ayrı bişey tabiki stresli olur
Eş ile birlikte gitmek mümkün değil mi acaba ya aklıma takıldı şimdi