Tek gitsen bir şekilde geçinirsin hocamda akraba vs varsa kalırsında geçiçi süre aile ile gittinmi direk bi ev tutman gerek adaptasyon vs zor iş eşide ikna etmek ayrı bişey tabiki stresli olur

Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eş ile birlikte gitmek mümkün değil mi acaba ya aklıma takıldı şimdi