Akatsuki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
138
●5.271
- 10-11-2021, 09:24:40Tek gitsen bir şekilde geçinirsin hocamda akraba vs varsa kalırsında geçiçi süre aile ile gittinmi direk bi ev tutman gerek adaptasyon vs
zor iş eşide ikna etmek ayrı bişey tabiki stresli olur
Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-11-2021, 10:21:38Hayırlı olsun hocam hakkında hayırlısı olsun, ne tesadüf ben de sabah kahvemi yudumlarken amerika texasdaki kiralık ev fiyatlarına bakıyordum.
Okul kurs olmadan direkt çalışmaya gitmek için ne yapmak gerekiyor ortalama ne kadar para koymak gerekiyor cebe bilgin var mı hocam?
Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-11-2021, 11:48:45Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.

