• 07-11-2021, 00:28:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şehrime,şehrimin takımına aşığım. Millet gece olunca yakar bi sigara açar şarkı bense bunları izliyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=hu5Cp1ockU4
  • 07-11-2021, 00:29:37
    #2
    VipsMedya.Com
  • 07-11-2021, 00:30:12
    #3
    valla yanlış şeye aşıksınız kardeşim, futbol dünyada canlı yayınlanan bir dizi sadece. senaryo belli sonuç belli kazanan kaybeden her şey belli. biz sadece canlı izliyoruz.
    çocukluğu karamürsel de geçmiş biri olarak bu şehre bende aşığım ama futbol dizilerini es geçelim. =)
  • 07-11-2021, 00:31:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla yanlış şeye aşıksınız kardeşim, futbol dünyada canlı yayınlanan bir dizi sadece. senaryo belli sonuç belli kazanan kaybeden her şey belli. biz sadece canlı izliyoruz.
    çocukluğu karamürsel de geçmiş biri olarak bu şehre bende aşığım ama futbol dizilerini es geçelim. =)
    bir bakımdan doğru ama futbola değil tribündeki ortama aşığım
  • 07-11-2021, 00:32:11
    #5
    Platin üye
    Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8


    Birde bu aşırı hoşuma gidiyor:
    https://www.youtube.com/watch?v=N1kyyXbxxeo
  • 07-11-2021, 00:33:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8
    benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel
  • 07-11-2021, 00:35:02
    #7
    Platin üye
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel
    Ankaragücümüz her zaman kalbimizde hocam Sarı-lacivert kardeşliği