Konu
Var Bizimde Bi Bağımlılığımız...
07-11-2021, 00:33:44
#6
ThecBerg
Üyeliği durduruldu
AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor
https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8
benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel