AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor

https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8
benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel