Konu
Var Bizimde Bi Bağımlılığımız...
07-11-2021, 00:35:02
#7
AbdullahAA
Platin üye
ThecBerg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel
Ankaragücümüz her zaman kalbimizde hocam
Sarı-lacivert kardeşliği