ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde bunu aklım almıyor hocam, şube ankara gözüküyor fakat fenerbahçelisiniz. Tabi saygı duyarım ama mantıksız geliyor bu arada attığınız gerçekten güzel
Ankaragücümüz her zaman kalbimizde hocam Sarı-lacivert kardeşliği