Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor

https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8


Birde bu aşırı hoşuma gidiyor:
https://www.youtube.com/watch?v=N1kyyXbxxeo