Konu
Var Bizimde Bi Bağımlılığımız...
07-11-2021, 00:32:11
#5
AbdullahAA
Platin üye
Bir fanatik olarak Fenerbahçe bestelerinden marşlarından daha çok aşağıdaki hoşuma gidiyor
https://www.youtube.com/watch?v=cWvWg4sJ0t8
Birde bu aşırı hoşuma gidiyor:
https://www.youtube.com/watch?v=N1kyyXbxxeo