• 31-10-2021, 17:02:24
    #1
    Merhaba değerli forum üyeleri ben floortime terapisti, odyolog hakan. Tipik ve atipik(örneğin otizm, işitme kaybı gibi) gelişim gösteren çocuklarda görülen gecikmiş dil ve konuşma alanında, 0-6 yaş spesifik olmak süretiyle İstanbul/Bahçelievler/Soğanlı'da bulunan kliniğimde çalışmalar yürütmekteyim. Çevrenizde bu yaş aralığında olup, ilgili durumdan muzdarip olan çocuk var ise ücretsiz değerlendirme için bu konu altına ya da pm üzerinden bana ulaşabilirsiniz.
  • 31-10-2021, 17:03:08
    #2
    Sanırım bende de görme sorunu var yazdıklarınızı okumakta zorlanıyorum.
  • 31-10-2021, 17:03:55
    #3
    humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bende de görme sorunu var yazdıklarınızı okumakta zorlanıyorum.
    yazı fontu ile ilgili garip bi sorun oldu, şuan düzelmiş olmalı?
  • 31-10-2021, 17:05:54
    #4
    Düzelmiş
  • 31-10-2021, 17:17:04
    #5
    Merhaba hocam,

    Bir aile dostumuzun çocuğu anlattığınıza benzer bir rahatsızlığı var. Doktora da gittiler. Fakat otizm vs. değil demiş doktor. Sadece gelişim bozukluğu varmış. Her şeyi tam. Sadece 5 yaşında ama konuşamıyor. Bazı kelimeleri anlatmaya çalışıyor sadece. Sizce normal mi? Düzelir mi yani ileriki zamanlarda
  • 31-10-2021, 17:25:54
    #6
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Bir aile dostumuzun çocuğu anlattığınıza benzer bir rahatsızlığı var. Doktora da gittiler. Fakat otizm vs. değil demiş doktor. Sadece gelişim bozukluğu varmış. Her şeyi tam. Sadece 5 yaşında ama konuşamıyor. Bazı kelimeleri anlatmaya çalışıyor sadece. Sizce normal mi? Düzelir mi yani ileriki zamanlarda
    Merhaba, şuan herhangi bir özel eğitim alıyor mu? 5 yaşında olup konuşmaması ilerki yaşlarda konuşacağı anlamına gelmez, heleki gelişim bozukluğu diye tanı almış. Mutlaka bi eğitim sürecine girmeli. İstanbulda iseler yönlendirin dil/konusma adına ücretsiz bir değerlendirme yapayım.
  • 31-10-2021, 17:27:20
    #7
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, şuan herhangi bir özel eğitim alıyor mu? 5 yaşında olup konuşmaması ilerki yaşlarda konuşacağı anlamına gelmez, heleki gelişim bozukluğu diye tanı almış. Mutlaka bi eğitim sürecine girmeli. İstanbulda iseler yönlendirin dil/konusma adına ücretsiz bir değerlendirme yapayım.
    Manisa'da hocam da. Özel eğitime gidiyor. Kreşe gidiyor. Ayrıyetten düzenli doktor takibi de var. Bir fikrinizi sormak istemiştim. Teşekkürler cevabınız için.