Çocuklarda Görülen Gecikmiş Dil ve Konuşma
6
●101
- 31-10-2021, 17:02:24Merhaba değerli forum üyeleri ben floortime terapisti, odyolog hakan. Tipik ve atipik(örneğin otizm, işitme kaybı gibi) gelişim gösteren çocuklarda görülen gecikmiş dil ve konuşma alanında, 0-6 yaş spesifik olmak süretiyle İstanbul/Bahçelievler/Soğanlı'da bulunan kliniğimde çalışmalar yürütmekteyim. Çevrenizde bu yaş aralığında olup, ilgili durumdan muzdarip olan çocuk var ise ücretsiz değerlendirme için bu konu altına ya da pm üzerinden bana ulaşabilirsiniz.
- 31-10-2021, 17:03:55yazı fontu ile ilgili garip bi sorun oldu, şuan düzelmiş olmalı?humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2021, 17:17:04Merhaba hocam,
Bir aile dostumuzun çocuğu anlattığınıza benzer bir rahatsızlığı var. Doktora da gittiler. Fakat otizm vs. değil demiş doktor. Sadece gelişim bozukluğu varmış. Her şeyi tam. Sadece 5 yaşında ama konuşamıyor. Bazı kelimeleri anlatmaya çalışıyor sadece. Sizce normal mi? Düzelir mi yani ileriki zamanlarda - 31-10-2021, 17:25:54Merhaba, şuan herhangi bir özel eğitim alıyor mu? 5 yaşında olup konuşmaması ilerki yaşlarda konuşacağı anlamına gelmez, heleki gelişim bozukluğu diye tanı almış. Mutlaka bi eğitim sürecine girmeli. İstanbulda iseler yönlendirin dil/konusma adına ücretsiz bir değerlendirme yapayım.mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2021, 17:27:20Manisa'da hocam da. Özel eğitime gidiyor. Kreşe gidiyor. Ayrıyetten düzenli doktor takibi de var. Bir fikrinizi sormak istemiştim. Teşekkürler cevabınız için.theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle