Merhaba, şuan herhangi bir özel eğitim alıyor mu? 5 yaşında olup konuşmaması ilerki yaşlarda konuşacağı anlamına gelmez, heleki gelişim bozukluğu diye tanı almış. Mutlaka bi eğitim sürecine girmeli. İstanbulda iseler yönlendirin dil/konusma adına ücretsiz bir değerlendirme yapayım.
Manisa'da hocam da. Özel eğitime gidiyor. Kreşe gidiyor. Ayrıyetten düzenli doktor takibi de var. Bir fikrinizi sormak istemiştim. Teşekkürler cevabınız için.