Merhaba hocam,
Bir aile dostumuzun çocuğu anlattığınıza benzer bir rahatsızlığı var. Doktora da gittiler. Fakat otizm vs. değil demiş doktor. Sadece gelişim bozukluğu varmış. Her şeyi tam. Sadece 5 yaşında ama konuşamıyor. Bazı kelimeleri anlatmaya çalışıyor sadece. Sizce normal mi? Düzelir mi yani ileriki zamanlarda