mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,

Bir aile dostumuzun çocuğu anlattığınıza benzer bir rahatsızlığı var. Doktora da gittiler. Fakat otizm vs. değil demiş doktor. Sadece gelişim bozukluğu varmış. Her şeyi tam. Sadece 5 yaşında ama konuşamıyor. Bazı kelimeleri anlatmaya çalışıyor sadece. Sizce normal mi? Düzelir mi yani ileriki zamanlarda
Merhaba, şuan herhangi bir özel eğitim alıyor mu? 5 yaşında olup konuşmaması ilerki yaşlarda konuşacağı anlamına gelmez, heleki gelişim bozukluğu diye tanı almış. Mutlaka bi eğitim sürecine girmeli. İstanbulda iseler yönlendirin dil/konusma adına ücretsiz bir değerlendirme yapayım.