Ankara'da san sebastian cheesecake nerede yenir
5
●94
- 21-10-2021, 22:05:36Herkese güzel geceler hocalarım. Yarın doğum günüm ve kendime minik bir jest yapmak istedim. Mamakta oturuyorum ve kedim sebebiyle evi terk edemem, yani sipariş etmem gerek. Bu civarda eve getiren ve san sebastian cheesecake yapan bir mekan biliyor musunuz? Teşekkürler şimdiden herkese, tekrardan güzel geceler.
- 21-10-2021, 22:14:06İstanbulda viyana kahvesi var, sütlü çikolatalısı baya baya iyi bir bakın ankarada şubeleri var mı
- 21-10-2021, 22:15:38Yokmuş hocam ya, İstanbul a yolum düşerse artık, teşekkür edeeimLyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 00:42:27Dostike İstanbulda olsan eşlik ederdim sana valla takılırdık kısmetSinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 00:47:12Doğum günün kutlu olsun, Cheesecake yemedim ama farklı bir tatlı yollayayım istersenSinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 05:00:11Valla hocam hiç gerek yok her posta yazıp dikkate almanız yeterince anlamlı bir hediye zatenyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle