• 21-10-2021, 22:05:36
    #1
    Herkese güzel geceler hocalarım. Yarın doğum günüm ve kendime minik bir jest yapmak istedim. Mamakta oturuyorum ve kedim sebebiyle evi terk edemem, yani sipariş etmem gerek. Bu civarda eve getiren ve san sebastian cheesecake yapan bir mekan biliyor musunuz? Teşekkürler şimdiden herkese, tekrardan güzel geceler.
  • 21-10-2021, 22:14:06
    #2
    İstanbulda viyana kahvesi var, sütlü çikolatalısı baya baya iyi bir bakın ankarada şubeleri var mı
  • 21-10-2021, 22:15:38
    #3
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda viyana kahvesi var, sütlü çikolatalısı baya baya iyi bir bakın ankarada şubeleri var mı
    Yokmuş hocam ya, İstanbul a yolum düşerse artık, teşekkür edeeim
  • 22-10-2021, 00:42:27
    #4
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yokmuş hocam ya, İstanbul a yolum düşerse artık, teşekkür edeeim
    Dostike İstanbulda olsan eşlik ederdim sana valla takılırdık kısmet
  • 22-10-2021, 00:47:12
    #5
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese güzel geceler hocalarım. Yarın doğum günüm ve kendime minik bir jest yapmak istedim. Mamakta oturuyorum ve kedim sebebiyle evi terk edemem, yani sipariş etmem gerek. Bu civarda eve getiren ve san sebastian cheesecake yapan bir mekan biliyor musunuz? Teşekkürler şimdiden herkese, tekrardan güzel geceler.
    Doğum günün kutlu olsun, Cheesecake yemedim ama farklı bir tatlı yollayayım istersen
  • 22-10-2021, 05:00:11
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun, Cheesecake yemedim ama farklı bir tatlı yollayayım istersen
    Valla hocam hiç gerek yok her posta yazıp dikkate almanız yeterince anlamlı bir hediye zaten