Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokmuş hocam ya, İstanbul a yolum düşerse artık, teşekkür edeeim
Dostike İstanbulda olsan eşlik ederdim sana valla takılırdık kısmet