Herkese güzel geceler hocalarım. Yarın doğum günüm ve kendime minik bir jest yapmak istedim. Mamakta oturuyorum ve kedim sebebiyle evi terk edemem, yani sipariş etmem gerek. Bu civarda eve getiren ve san sebastian cheesecake yapan bir mekan biliyor musunuz? Teşekkürler şimdiden herkese, tekrardan güzel geceler.