LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda viyana kahvesi var, sütlü çikolatalısı baya baya iyi bir bakın ankarada şubeleri var mı
Yokmuş hocam ya, İstanbul a yolum düşerse artık, teşekkür edeeim