• 21-10-2021, 16:12:02
    #19
    yakında nufüstan fakirlik kağıdını al gel öyle satalım derler
  • 21-10-2021, 16:14:17
    #20
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında nufüstan fakirlik kağıdını al gel öyle satalım derler
    Aynen öyle hocam zaten artık 2 tür insan var fakir ve zengin durumu orta diye bir şey yok kalmadı ya fakirsin ya zengin gerçi zenginlere lafımız yok Allah daha çok versin ama ülkede parası olana ayrı olmayana ayrı muamele yapıyorlar
  • 21-10-2021, 16:17:48
    #21
    Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle hocam zaten artık 2 tür insan var fakir ve zengin durumu orta diye bir şey yok kalmadı ya fakirsin ya zengin gerçi zenginlere lafımız yok Allah daha çok versin ama ülkede parası olana ayrı olmayana ayrı muamele yapıyorlar
    valla hocam ülkeden hiç bir umudum yok inşallah güzel yerlere geliriz bunu çok istiyorum ama imkansız bu tek çizgim var çoçuklarım bunların başına en ufak bir şey gelirse memleketi yakarım oturur izlerim valla hocam
  • 21-10-2021, 16:20:31
    #22
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ülkeden hiç bir umudum yok inşallah güzel yerlere geliriz bunu çok istiyorum ama imkansız bu tek çizgim var çoçuklarım bunların başına en ufak bir şey gelirse memleketi yakarım oturur izlerim valla hocam
    Hocam bu haberler, yaşananlar içler acısı durumlar.

    Millet yurt dışına kaçmak için yer arıyor kızıyordum ne var Türkiye de gül gibi ülke diye şimdi kendim kaçacak yer arıyorum
  • 21-10-2021, 16:26:35
    #23
    Bu normal bir durum.
    Bazen marketler müşteri çekmek için bazı ürünlerde kampanya yaparlar ve hiç kazanmadan hatta cüzzi bir zararla verebilirler.
    Burada ama bu kampanyadaki ürünü almak için gelen müşterinin başka ürünler de alacağı ve toplam sepet bazında kazanacaklarıdır.
    Ama fiyat çok uygun olduğu için birileri 6 aylık yağ stoğu yapmak isterse sepet bazında komple zarar edebilirler.
    Bunu da sepet başına ürün kotası koyarak aşmaya çalışıyorlar.
    6 aylık yağ stoğu yapabilecek adam 40 liralık yağ başına 3-4 lira kar edeceğim diye markete 10 kere gidip gelmeye üşenir.
    O 3-4 liraya ihtiyacı olan adamın da 6 ay boyunca mutfakta yağ olarak bekleyecek fazladan parası yoktur.
  • 21-10-2021, 16:27:47
    #24
    Nutella almak isterken de aynı şey geçerli 2 tane veriyorlar 3. verilmiyor.
  • 21-10-2021, 16:31:43
    #25
    4 'den fazla sigara da alamıyorsun aynı markette.
  • 21-10-2021, 16:32:06
    #26
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu normal bir durum.
    Bazen marketler müşteri çekmek için bazı ürünlerde kampanya yaparlar ve hiç kazanmadan hatta cüzzi bir zararla verebilirler.
    Burada ama bu kampanyadaki ürünü almak için gelen müşterinin başka ürünler de alacağı ve toplam sepet bazında kazanacaklarıdır.
    Ama fiyat çok uygun olduğu için birileri 6 aylık yağ stoğu yapmak isterse sepet bazında komple zarar edebilirler.
    Bunu da sepet başına ürün kotası koyarak aşmaya çalışıyorlar.
    6 aylık yağ stoğu yapabilecek adam 40 liralık yağ başına 3-4 lira kar edeceğim diye markete 10 kere gidip gelmeye üşenir.
    O 3-4 liraya ihtiyacı olan adamın da 6 ay boyunca mutfakta yağ olarak bekleyecek fazladan parası yoktur.
    Hocam sebebi üretim sıkıntısı varmış bana söyledikleri şey bu
  • 21-10-2021, 16:33:28
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zengine yata gemiye mazotu 2 3 liraya verirken çiftçiye 8 9 liraya verirsen üretim olmaz tabi dedim kendi kendime
    keşke bunu dışarıyada söyleyebilsek hocam