yakında nufüstan fakirlik kağıdını al gel öyle satalım derler
Aynen öyle hocam zaten artık 2 tür insan var fakir ve zengin durumu orta diye bir şey yok kalmadı ya fakirsin ya zengin gerçi zenginlere lafımız yok Allah daha çok versin ama ülkede parası olana ayrı olmayana ayrı muamele yapıyorlar