Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam zaten artık 2 tür insan var fakir ve zengin durumu orta diye bir şey yok kalmadı ya fakirsin ya zengin gerçi zenginlere lafımız yok Allah daha çok versin ama ülkede parası olana ayrı olmayana ayrı muamele yapıyorlar
valla hocam ülkeden hiç bir umudum yok inşallah güzel yerlere geliriz bunu çok istiyorum ama imkansız bu tek çizgim var çoçuklarım bunların başına en ufak bir şey gelirse memleketi yakarım oturur izlerim valla hocam